starting todayyy....
im gonna eat what foods comes to my mind.
bila tengok member yang sakit macammacam cancer,
terus rasa macam emm emm
dalam hati,
selagi aku boleh makan, aku patut makan.
tak payah nak tahan tahan
kau nak muntah, muntah lah kau
telan je semua selagi boleh.
kang menyesal kemudian hari tak dapat makan
meraung la kau sensorang atas katil tuh.
keluar air mata darah pun tak dapek nak nolong aih. hahah
sayaaaaa nakkkk makannnnn :D
tapi ada time dia. pulak dah.
betul, ada time terasa tak lalu sangat nak makan oi.
tu pun paksa diri jugak.
makan bubur, demi bagi tenaga kat badan.
tapi kan,, tiap kali nak bubur
dan nak beli bubur.
mesti kedai tutup. ahahahahha podah dei










No comments:
Post a Comment