yeyy alhamdulillah finally my wishlist accomplished
trip to ipohhhh with le besfren.
walaupun plan pergi lain, hmm
kata kata umi, tingkah laku umi, malam tu memang tertinggal kesan.
sampai sekarang tak boleh lupa. tiap malam mesti terngiang.
sampai begitu sekali umi tak bagi pergi.
only Allah knows rasa dia macam mana dengan kata kata macam tu.
ikutkan hati fobia dah nak balik rumah.
takut, takut dengan pelbagai kata kata.
tapi tak ape la. one of my wishlist dah boleh right tick :)
| ada mata ke tak tu lela? hmm mata pedih bakhangg. |
special thanks to singa laut. sebab sudi teman bawak jadi driver, jadi tukang waze, tukang amek gambar, tukang membebel, tukang tidur, tukang muntah, tukang tangkap katak melekat, tukang lipat baju, tukang bertanggungjawab menyindir soalan bodoh sayaa tu haha. tukang ape lagi eh. hm terlalu banyak jasa. tak termampu nak balas. terima kasih banyak banyak . walaupun benda ni hanya sementara. terima kasih. may Allah rewards all your kindness.
andai kata sampai satu masa aku akan lupa semuanya,
moga kamu semua sentiasa akan tabah dengan aku.
p/s: ais kepal mana ais kepal? T___T










No comments:
Post a Comment