Tuesday, January 14, 2014

LAST post untuk budak baby, maybe.


tak sampai 2 bulan aku duduk dengan dia,rasa macam dah bertahun2 dah kenal die haaa. taktau nak cakap macam mane, banyak perangai jugak budak ni. haha. sebab dia la aku belajar banyak benda dalam masa short sem tu. huhuuu. aku belajar bangun awal, haha :p belajar tidur awal, belajar kawal marah, belajar bersabar. belajar mengigau time tidur. yuhuuu. n paling penting belajar membongak. ahaha tkpe, nasib sorang je yang jadi mangse. hmm banyak benda lagi yang aku nak tau, nak belajar. tapi yela, dak ni jenis senyappp jugak kenkadang, payah nauu. huhu

firstly, nak mintak maap bebanyak sebab selalu sangat buat menangis. eh, selalu ke? hehe tktau3. ingat lagi masa malam lepas kelas miss syahirah tu, uihh. tkleh lupaaaaa, huhu T.T banyak kenangan oih dengan ini budak. hm tak pernah menah aku bawak kawan balik rumah tidur rumah masak kat rumah. serius, aku anggap macam adik beradik. tak kisah la nak jadi adik ke kakak ke abang ke. suka hati la nak jadi yang mana satu.

last but not least, wish u all the best in life. harap dapat tempat tu, semoga berjaya. pergi la, asalkan gembira. capai cita2 yang nak tu :') orang sentiasa doakan. thanks a lot for everything. 






No comments: