firstly, nak mintak maap bebanyak sebab selalu sangat buat menangis. eh, selalu ke? hehe tktau3. ingat lagi masa malam lepas kelas miss syahirah tu, uihh. tkleh lupaaaaa, huhu T.T banyak kenangan oih dengan ini budak. hm tak pernah menah aku bawak kawan balik rumah tidur rumah masak kat rumah. serius, aku anggap macam adik beradik. tak kisah la nak jadi adik ke kakak ke abang ke. suka hati la nak jadi yang mana satu.
last but not least, wish u all the best in life. harap dapat tempat tu, semoga berjaya. pergi la, asalkan gembira. capai cita2 yang nak tu :') orang sentiasa doakan. thanks a lot for everything.










No comments:
Post a Comment