Sunday, October 13, 2013

The END

helloooo, assalamualaikum :)
yeaaa, finally alhamdulillah berjaye jugak la aku tempuh segale cabaran dan dugaan sepanjang setahun setengah ni. 081013 tamat lah last sem aku ambik exam final sebagai budak asasi. harap result pon okay. hmm risau oih. habis exam je, terus aku angkut due orang member gi balik rumah ambik kereta. haha macam2 tempat kitorang pegi bile dah ade kereta ni haa. hehehe due tige hari tu selalu je balik tengah2 malam. bajet macam duduk kat rumah je, padahal guard dah tutup pagar dah pukul 10 tu. haha bantai je lerr ;)

seronok. tu je yang aku dapat cakap. bile dah nak habis sem la baru aku rapat dengan diorang. tu pun sebab ade kes berlaku. seeee? ade hikmah disebalik semue ni. tabiat suka keluar malam dah jadi habit. ahhh, korang punya pasal lah ni. tengok, sampai tiap hari aku rase rindu bebudak bilik sebelah dengan bilik sendiri. seriouslyy, rase tak puas keluar pagi balik malam dengan diorang. haha 

akhir kata, wish u all the best in kuliyyah. ade setahun lagi untuk kite struggle betul2 untuk pilih kos yang sesuai dengan kite untuk degree nanti. good luck guys. hope to see u all again. miss u alreadyyyyy, how come? baru je hari khamis lepas lepak icity :) mohon budak melaka, budak johor bawak aku g jenjalan pleaseeeeeeee :p 


k due cukupp, nak bebanyak pi tengok kat insta. haha

mahallah maryam-B4.4C-->B3.4C-->D2.5C budak2 junior yang dapat bilik ni, sile tutup tingkap okay, nanti member gwa datang ziarah korang baru tahu. hehehehe 

No comments: