Saturday, February 10, 2018

its 2018

ughh, macam tak percaya. tuptup its 2018. and its february already. wow. cepat masa berlalu.
_
dah pre- konvo. dah konvo dengan jayanya. dah photoshoot with family and bestfriend (alhamdulillah my wishlist semua tercapai during end of my studies). dah selesai semua majlis kahwin adik beradik. dah tanam anggur. dah kerja. dah berhenti. dah sambung kerja lagi.
_
nothing more i can say.

_
i do, love all of you.
terima kasih Allah untuk semua kenangan yang telah tercipta.

_
since dah besar, haha untuk soal hati. aku letak tepi. sebab aku sendiri pun tak pasti tentang hati sendiri.

_
semoga Allah limpahkan rezeki yang banyak banyak banyak buat kita semua.

_
taknak cerita pasal losing. taknak cerita pasal move on. taknak cerita pasal hati takde hati tawar hati. taknak cerita pasal any kind of people (lelaki mahupun perempuan, mungkin pasal sajat, on. lol). pasal family. its kinda makes me feel down, again and again. dan saya dah penat untuk semua ni.

_
p/s: mujur ada budak tomato dan bingkisan hati. thanks a lot penulis! oh dan juga sahabat baik dunia dan akhirat, cikta yang jelita. the one who never give up keep advising me sepanjang jatuh tersungkur pastu bangun dan jatuh kembali macam nangka busuk.

sorry for keep disturbing your life, but u are the chosen one to help me to get through all of this walaupun kadang awak punca saya jadi macam ni. haha

maaf, sebab terlalu berharap awak jadi kawan baik bukan sekadar tulisan atas facebook, instagram dsb. hanya Allah dapat balas jasa mu. *both hands up in the air*

_
"Allah have better plan for us."
Please keep reminding me with the statement.
sebab aku tak kuat nak bangun seorang, kadang kadang.

_
pray the best for me in life in dunya and akhirah!


No comments: