Tuesday, October 11, 2016

dakyan



aryannnnnn! maigaddd. geram nak gigit ko yang beketul gemok gedempol bulat pendek camni. haihh. dah besor ko yan. alahaii. teringat masa beberapa hari ko nak keluau dari peyot mama ko yan. ciksu punya la gelabah ayam. cakap kat cikta ko ni ha siap, walaupun ciksu tak berapa rapat mana dengan cikta ko mase tu. hmm takut la hape la. takut tahu takkk. pastu dah keluau, dapat tau pulak ko kena demam. postpone lah laagi beberapa hari ciksu nak jenguk ko, tatap ko for the first time. alahaii. sekarang dah besor dah yan ni ha. you're gonna be brother in a few days more. be a good brother plish, kalau tak ciksu ngadu kat ayah ngah. hahaha. almost 3 years dah yan. dah sama tahun ciksu kawan dengan cikta tau. haa gituww. besor dengan baik k dak daus. kawan dengan dak hapiz tu, kawan ciksu. takde la pengaruh teruk sangat dengan orang luar nanti. kahkah. jalan jangan lelembut. ciksu kepak kaki tu nanti. k, selamat jadi abang. pasni ciksu nak sambut adik abang ammar lak. jangan jeles jeles macam mama k. cukup adil dah tu ciksu layan. jangan menambahkan fobia ciksu tau yan. dihh ciksu. betahun ciksu fobia nak balik rumah. balik pun sebab rindu kat mung ,,mung tahu dop yan! haha *acah pandai baca pulak,ahahah k pasni post dakmar pulak. 

No comments: