okay, lupakan situasi sedih. k sekarang nak cerita pasal sem break last semester. yuhuuu. short vacay lagi. this is my dreammmm. travel with le bestie. beberapa hari sebelum ajak pergi tadom, memang niat dah dalam hati. walau macam mana pun. tempat wishlist yang nak pergi dengan bestfriends salah satunya is tadom hill and lagi satu tempat mana entah aku lupa which is around kl yang aku nak sangat pergi. tup tup dalam kereta, si katak ajak pergi. ya Tuhannnn. terus senyum kambing. hehehehe
| tadaaaa, tadom tadommm. tandom pun boleh |
time time cuti ni la aku curik masa pergi jenjalan dengan dio. sebabnyaa, time aku cuti, semua femli busy bekerja. no, aku tak salahkan mereka sebab bekerja. untuk siapa jugak kann :)) aku pilih untuk shortvacay sebab aku tahu, lepas dia balik melaka, hidup aku akan back to normal. makan tidur tengok tv tidur. dan aku hanya mereput dirumah mahupun di hospital. hiuhiuuu walaupun hanya berdua. eh tu kira bersyukur giler giler dah aihh. kalau ramai, eh lagi serabut kepala. lagi lagi bab menunggu. penyabar penyabar aku pun ada had tau. hahaha. pasni manaaa? penang? *menangisataskatil. haha no la. acah je. bawak aku sampai nampak air dengan nature pun aku dah boleh sengih macam kerang busuk dah. tu haa, frim. lol by the wayyy, thanks a lot.
putrajaya, ipoh. banting.










No comments:
Post a Comment